"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Saturday, June 27, 2009

Pandainyer dia...

Minah ini sgt pandai bermake up... Mulutnya sungguh mongel sekalik. Tidak seperti yang kelihatan didalam poster dibawah ini. I am just being modest here. But dang! I love my lips no matter what. I know my pouting lips with a lekuk di tengah bibir bawah seperti Angie tak kureeeeeng hebatnya. Yer, sila Bangga Diri... thehehehe. Aku nak ambik gambo dia & tempek disini tetapi tak dikasinya.

She also does not permit hot linking which I am not keen in doing either. I believe the hot linking part is referring to her pix ONLY kan? Not her blog? Hot linking is a waste of time. Sebabnya bila the owner buang the picture, urs will have the big X as a replacement. Sangat huduh! The reason why I moved to blogspot pun sbb I can post pictures without having to have to link the pix from other pix hosting... Duh!!! Too much hassle!!!


So, pergilah jenguk blognya:  NessasaryMakeup... Sangat teruja tgk her eyes make up. Mataku yg kecik & a bit slit [eyes] ini susah sungguh nak ditempek eyeshadow Haishhhhhh, padahal baru semalam jenguk blog Hamka, hari nih dah nak bercerita pasal make up2. A woman will always be a woman. Mencantikkan diri yg kureng menarik tetap priority, kan?

Sungguh bijak dia mem'blend' the eye color, and the lips.. Iskhhhh... nampak cam sejemput ajer. Nampak sungguh mengasyikkan utk di'cemolot'. Erkkkk... mind you. Aku bukan lesbo! Rugi dow jadik lesbo. Hilang nikmat hidup... 

Ingatkan nak tempek gambo dia & tempek disini tapi malas nak email & mintak permission :bgrin: Then again, I just might as well tempek dulu & mintak permission? *wink*


Tringat below pix, mengenangkan kesah deduluuuuu masa aku still attached ngan MHi, aku ada jentik-menjentik ngan saper ntah kat CARi [rasanya aku boleh ingat saper bebenonya... Harharhar] & aku telah menggunakan poster ni during that jentik2 time... But i kinda being discriminate "org2 istimewa"kan? Jahatlah aku! 


----------------------------------

tseh:: Oh ya, aku decided to menempak gambonya until she reply my email... And after much reviewed, I concluded to like my lips better tho' her hair is superlicious... Harharhar!!!


No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)