"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Friday, May 29, 2009

Letihnya...

Memang sgt letih, pergi A*r P*teh cari tudung org pesan, tapi nampak gayanya mcm tak byk yang ada. Pastuh pergi plak kat bandar sini, jumpa Mok Cambodia di situ... Tak jumpa gak apa yang aku nak tho' terbeli gak few... Hmmmm janji nak pi Kerteh this Wednesday... InsyaALLAH...

Actuallynya semalam TERjadinya kejadiannya yang menggumbirakan aku & teman2 seofis buat seketika cuma... Gumbiranya sekejap sahaja, kemudiannya menjadi masalah yang menyesakkan kami plak akhirnya... Memang sgt menyusahkan kami... Ntah siapa punya salah. Ingatkan dapat X-gratia tapi nampaknya itu hanyalah mimpi di siang hari Khamis... Dang!!!



************************************

Tadi msa aku tgh bfast, brunch bebenonya, Chek Shue datang berborak2. Asked me abt L0's plate no. Told me that msa dia nak pi Klinik sebab sakit perut hari tu [bila ntah ni, takder plak aku tahu dia sakit perut & pi klinik], dia prasan ada this one car berplate "11XX" lalu depan rumah. Memanglah kretanya itu platenya ada "11XX"; masalahnya makcik aku tak prasan plak no hujung and lelain except it was the same jenis & model kreta L0.

Malas aku nak elaborate bebanyak, tapi aku just cakap tak mungkinlah dia... Gila ker datang sini tho' dimalam hari [rasanya]. Aperkejadahnya masuk sini? Bukannya takder kreta jenis tu kat area sini ni kan? Dengan yang depannya ada "11". Tak masuk diakal... Tak pun makcik aku tu silap tgk, tapi dia bermatian cakap betul. Ntah2 kreta Honda aku cakap, beria dia cakap bukan. Yelah, kreta L0 tu bukan special mana pong, takkan ler makcik aku tu tak dapt differentiate kan?

Peduliklah. Malas aku nak pikir. Masih terngiang-ngiang apa yg dia cakapkan di mobile seseorang hari tuh. Sakitnya hati sampai ayat2 dan perbuatannya about 6 months ago boleh membuatkan aku membenci dia. GTH!!!

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)