"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Thursday, May 28, 2009

Dua tahun

Yer, aku dikejutkan oleh reminder dari mobile aku tadi.

It's been 2 years since L0 meminjamkan lengannya...


****************************************


Tadi tengahari aku lunch dgn Zam kat kedai nasi kukus, sesampai disana still dalam kereta tetiba hati aku terdetik...

Dang!!! Aku siap cakap kat Zam suruh drive off terus. Sebabnya aku perasan didepan aku kelihatan sorang mamat sejibik L0. Terkejut aku, udahler betul2 mejanya mengadap kreta tuh. Seriau aku jadinya... Bila aku cakap kat Zam, she said bukanlah. Siap gaduh ngan dia kejap. Tapi bila aku elek betul2 dari kreta... Iskhhhh! Bukanlah...

Hahahaha... Hampeh! Mata TERkluar tuh ajer yang sama sbb msa aku tengok tadi dia tgh tengok kebawah... Zam cakap muka L0 lagik lebar dari mamat tuh... Iskh! apa2 ntahlah aku nih... Gilos!!!

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)