"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Thursday, May 28, 2009

Kekdahnya...

I just found this Hikayat Raja Raja Bertujuh blog. These few days dok membelek blod dia tuh. Sgt interested nak baca sebabnya ada nama Binjai tu... Org Binjai ka anda? Hiks...

BTW, his writing is quite interesting. Menarik. Mat sajak rupanya. Hebat! Bila baca2, loh mamat ni duduk Gombak rupanya. Dekat area rumah akak aku lah tuh... And bila sampai this page... aku ternampak gambar wife & anaknya. aku bebenonya jenis malas nak menilik gambo2 bloggers ni, tapi tetiba ajer hati aku nak pi klik utk besarkan gambo tuh...

Mak aihhhhhh... kenalan lama rupanya... Patutlah dikasik nama bininya Queen; tapi aku tak prasan plak nama hubby dia tu ada Raja ker tak dedulu msa pergi kawen diorang. Even rupanyer pong aku tak hingat... Ngong punya kawanlah aku ni...



Tringat plak aku dedulu si usop cakap Teque tu "mari"... Hihihihi... Mmg mari sampai skrg pun nampak masih slim. But I'm really sorry for her lost...

Teque darling,
AKu rindukan ko lah... 2nd week of June aku pi KL, sudikah ko ketemu aku yang makin montoq ni??? Hiks! Aku nak kasik offline msg kat dialah... thehehe... plus mintak permission ambik gambo ni; mintak dia perkhabarkan kat somi dia... Ngeeeeeee




Photo : Hikayat Raja Raja Bertujuh

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)