"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Wednesday, November 4, 2009

Tika ini

I am feeling like talking to someone but this is kinda personal blog  and aku mmg restricted pemberitahuan kewujudan blog ini, plus boleh kira dgn jari siapa yg jenguk so I might as well create a person on my entry so tht takder ler rasa cam bangang dok crita gituh kan...  So, here goes...

--------------------

Dear dD,

Aku sepatutnya menyiapkan costing for 9 units HXs tapi lain plak yg aku updatekan... Bila dah onlien tuh... Haishhhhhh... Dok belek2 ler blog listing, tgk2 posting depa yg menarik utk dibaca. Mementang kerja simple ajer nak siapkan costing tuh. Haishhhh!!!


Aku tersangkut kat rumah J*de nih aaaa... Safis patutnya hantar aku kat hotel tadiiiiiiiiiii lagi. Tapi kesian plak nak kejutkan dia tido. Haishhhhhhhh! Plannya lepas dinner tadi, lepak & borak2 ngan J*ude pastuh depa hantar aku pi hotel.

Yang jadinya, 3-3 terbongkang tido. Dengan akunya tak tuka baju yg dah pakai seharian, dengan Safis berdengkur tak hengat. Aku rasa aku pun sama... Wakakakakaka. Pastuh tadi terkejut around 12pm.  Itu pun before tht kejap2 terkejut dengo J*de bebelkan nyamuklah. Alarm kreta saper ntah bunyik plok. Marahkan "anak" diala,h dok kaco dia tido. Memacam hal lah...

Gamoknya aku pon dah hilang penat kot. Dah takleh tido dah nih. J*de suruh aku mandi sbb bau masham segala bau ada. Aku bukan takmo mandi tapi segala barang ada dalam kreta yg berada di hotel sana nuhhhhhh aaaaaaa. Maka bermandianlah aku & segala benda terpaksa dibasuh sbbnya the whole bag & brg2 ada dalam kreta yg telah pun diparking kat hotel di S*entral sana. Haishhhhhhhhhhhh!

Geram betul dgn diri aku yg degil nih tau. Memang aku nak tido hotel malam ni sbb Z*lina ada kan. Semalam dia bertolak pagi tadi instead of the nite before, jadinya boleh ler aku jadikan alasan takmo tido hotel. Akukan penakut giler... Susah nak tido kat tempat yg tak biasa. Sesorang plak tuh, lagilahhhhhhhhhhh susahnya. thehehehe

Dah tuh skrg ni, tak jugak pi tido hotel tho' kretanya dah ada disana. Itupun lunch tadi during training aku pi hantar sebab bako darahnya parking, dari pukul 8 lebih until 1.30 tuh RM24 dicharged nya... Sakit hati naaaaaaaawwwwwwww tau!

Aper kerhal ntah aku crita ni. Kepala dah weng balik dah kot. Baik aku siapkan costing so tht kalau sempat boleh email terus / atleast present to boss before masuk training at 8.30am nanti.

Aku berusaha buat costing nih cepat2 pon sebabnya dengan harapan boss aku kasik cuti on Khamis. Alang2 ada kat KL nih kan, apalah salahnya aku bergumbira bersama kengkawan, menikmati our each other company gituh kan? Ini pun sunce sampai last nite, blum lagik singgah Gombak. Rindu plak kakak, adik & baby tu aaaaaa...

M*ezza plak ada convention kat KLCC, yet to jumpa. *yu pon blum jenguk lagik. Last week baru ajer borak cakap tatau nak pi KL bila. Ini dah sampai takkan aku tak jumpa dia... Haishhhhhhhh! Kena usaha gak dpt cuti on KHamis nih. Diorang nak kena settlekan HX tuh, biarkanlah. AKu ada pun bukan boleh expedite the rework. Unless nak kena pi B*SF ker, itu mmg ler aku kena balik gak... :-(

Oklah. Gnite! Gmorning dD!!! 

Ciao!

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)