"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Thursday, October 29, 2009

Hari yg senang...

Senang kerna boss aku tidak marah2 hari ni...

End of telefoning manjang cakap "thank you, Nora"

Tataulah kenapa. Adakah kerna hari ni aku tlh berhempas pulas sorang diri pergi beli file, bahan2 dan kemudian printing dan hantarkan tender?

Sudahlah manjang hantar lambat, nasib baiklah aku ini pandai berkata manis dan buat muka sedih, makanya si N*za itu melayan ajerlah walopong BERjanji hantar before 1pm tapi sampainya after 2pm and duduk tunggu dia kejap dlm setengah jam... Aperlah sgt tunggu setengah jam gitunya sedangkan submission tuh before 12noon~ngeee!

Hari ini terasa sangat sebuk tetapi tidaklah kelam kabut [aku pun tatau kenapa] tapi still pepagi tadi msa tgh beli roti tempayan, y*soff from B*SF called abt HX E2411. Haishhhhh!!! Ada masalah & bila tgk email, Ya Rabbi!!! Teruknya sesangat... still i am still in good mood & forward email to boss2 semua. Biar depa fikirkan cara...

Sampai ofis pagi tadi terus ajer disuruh berlakon utk Business Plan. Kelako plok rasanya... Tapi takper, nasib baik pagi tadi iron gak kemeja office, idoklah dompotnya pakai jacket company yg murahan maerialnya tho' color & design agak cantik... [Z*m pkai cantik ler plak, sbb kakinya panjang~dengki!]

Bila Y*ng email to KL, kena rejek ler plok. Balik ajer dari C*arigali, kena berlakon lagik... Hmmm... Siap gelak tak hengat segala nya ada tapi rasanya kira dah ok lah kot sbb up until now, boss takder suruh re-shoot lagik. L*pi plok kasik tunjuk gambo depa kat KL tgh beraksi... Amboiii!!! Kekonon berialah tuh tengah perah otak utk buat Business Plan... Cheit!

The whole day today asyik bertelepong ngan org B*SF sampai bateri mobile aku kong. Tapi rasanya aku sgt senang compare to semalam yg sgt stress walopong Y*ali sgtlah seperti bapak2 yg kelako kerna manjang kena marah ngan boss... Haishhhhhh...

Sabo ajerlah... 


Kenapa Z*m skrg sgt kelihatan begitu kacak? Haishhhh! Dengki dgn kaki panjang of hers!!!

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)