"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Friday, October 23, 2009

Sronot sungguh!

Memang sangat seronot berjumpa mereka2 di atas, last 19th di Summit. Hanya disitu tempat pertemuan kerana Alang tidak boleh bergerak jauh dari tempat memberi rezeki. Nasiblah dia boleh jumpa jugak aku. Kalau tidak. Ntahlah. Akan terkeluarlah bahasa2 lunak didengar dari bibir aku yang kemudiannya disusuli dengan gelak ketawa & Alang akan tetap tersengih, tersenyum, tergelak. Buleh sangat aku bayangkan. Haishhhh!

Aku rindu korang semua. Walopong lama x jumpa for few years. Tidak duduk serumah since grad. Semuanya seperti tidak pernah berubah... It was 11 years ago, mang!!! Muack!!!

Alang seperti biasa, berpOsing ayu tak hengat! Ngee~


Alang membuatkan kami jeles kerana kelihatan sangat awet sekali didalam gambar diatas. Tapi seriously semua org tidak nampak even a day older than the day we graduated. Selalu kalau berjumpa rakan lama, aku akan sentiasa berasa diri sendiri yg tidak berubah tetapi depa ni serious langsung tidak berubah. Few wrinkles here and there does not counts... Sangat dengki tapi aku sayang korang weiiii!

Jeles ngan depa. Lutt tetap bergetah tho beranak 2. Juhe still petite cenoit walopong anak dah 3. Farah few years back sgt slim but back to her old weight. Alang katanya makin berat since grad tapi she looked thinner. Kerja kuat sgt dia tuh OR makin tinggi kah ko, Alang. Do not work too hardlah... Risau aku tengok...

Aku? Terkejut depa melihat bertudung. Nampak sangat dah lama tak mendengar berita. Terpaksalah ulang bercakap "It's been two years!!!"... ata mereka aku tak berubah tho' aku tau mereka hanya bersopan. Housemate di zaman Shah Alam mmg sangat menyenangkan hati sedangkan aku terlebih 10 kilo. Lengan beso weiiii... :bgrin:

Aku akan ingat a very sound advice from Lutt. Thanks beb!

Juhe, sorilah sbb aku TERlupakan ko msa ko YM aku. ID JuneAzman ko sungguh mengelirukan... Wakakakaka

Farah, next RAYA ko buat open house. InsyaALLAH aku datang... Jangan marah walopong ko terpaksa round tempat kita memerah otak few times utk ambik aku.

Moga kita ketemu lagi. Aku sayang korang. Rindu korang. *Hugs&kisses*

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)