"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Thursday, October 22, 2009

Mendengar TV + bergaming di FB + BLOG hopping

Banyak mau diceritakan.

Ke GOmbak, Desa Pandan, Shah Alam since Jumaat lepas. Balik Selasa pagi.

Gambar sudah ada tetapi aku benci melihat lengan besarku...

Haishhh!!!

-------------

Berborak ngan AbgOng for lil' while. Ngajuk [bongok!] sebabnya dia takmo dulukan OMNIA 2. Sajer ngengader sbb dah takder sesaper nak ngadakan aku!

J*de berYM tru mobile. Katanya TERbeli RM2. Melayan dia sesambil menahan rindu. AKu rindukan dia. Sangat gumbira bila berjumpa kembali. Ke Desa Pandan was 2nd time meeting since sekian lamanya tidak bersua...

-------------

SMS dari Ij*l utk these few days tidak dilayan. Aku biarkan ajer. Ketika di KL pun aku jawab kerana kesian. Itu pun kasitau "tgk tv" dan seterusnya aku biarkan... Tiada mood ingin melayan. Dia seperti tidak paham apa ku hendak. Seperti tuli perasaan. Tiada future. Seperti jua kata mereka, mereka dan juga mereka. Buat apa mau nyusahkan diri. Dia sepertinya tidak lagi matang. Biar sendiri dari menyusahkan diri. Kalau jodoh tidak kemana.

-------------

SMS mengarut dihantar ke 019 saying 012 tidak on, dia mau telefon sekitar 22:19. Siapakah itu? Ketahui 019 serta juga tau aku ada HOTLINK. Sangat curious. Selalunya aku biarkan ajer tapi itulah... Bukannya tidak pelik skrg ini setiap org ada 2/3 lines. Tapi no aku quite exclusive [konon!] & agak menarik tertarik. Aku call with 012 sebabnya 019 sudah kehabisan kredit [ngeee~tetiba aku rindukan MM]  

Telonya kelantanese, buat aku benci!. Bertukar soalan, terusan aku letak. Cakapkan silap orglah tu. Dia SMS hotlink and saying dah berhubung with 019 since bila ntah & siap kasik details. Pelik.  Kernanya tht line sudah abt a month aku tidak top-up. Sebabnya tidak dipakai sgt. Tidak seperti setahun dulu. Sangat penting line itu. Jiwa Raga aku. Sepenting home line, kerna lebih murah. Lepaskan rindu walau seharian bersua muka.

Ntahlah. BerSMS few times, just to make sure & aku cakap aku ada hal. Tidak penting utk dilayan. Aku tau aku lagaknya sombong! Pedulikkan. Selalunya aku begitu. Dikatakan sombong pun aku tidak hairan. Ntah2 seperti juger no yg satu itu. Menyakitkan hati aku sahaja. Tidak tahu angkara dia atau yg itu. 

Mamposlah!

Babikan mereka!

Ya! Aku tau tidak elok tetapi aku blum cukup kuat utk melupakan...

tseh:: Tiada mood. Ya! Agak hambar! Aku tau! Mungkin bahana mau datang bulan...

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)