"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Friday, July 24, 2009

Penangan berkebun...

Bangun! Bangun! Kerja! Kerja! Kerja!

Haishhh!!!! I was driving, on my way to the Hospital TAA & got this call from my adinda...
Ingatkan aper benda, rupanya kebun dia dah boleh diharvest.... Cheh!!!! Hahahaha
Begitulah aku dan adindaku this few weeks... Before dapat tht biggest farm size, we helped each other with our farms. Even hari tu sbb aku malas nak melayan Farm Town kat HTAA, dia bukak 2 windows so tht she could do all the works... Kakakaka!


I love my neighbours, we do help each other a lot. Helleh... yg sebenarnya bukanlah berhati mulia sgt tapi yg pastinya labor rate upah jiran2 tetangga sangatlah murah dibandingkan hang pergi Market/Inn/Realtor office nak cari workers. Cantik air terjun jiran aku tuh and she's even nice enough kasik link di sini utk aku belajo cemana nak buat benda alah tuh...

Hmmmm, lepas dapat mansion lah baru aku men'design'  kebun tuh... thehehehe

Well, how about U, heh?

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)