"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Thursday, July 23, 2009

Oh GOsh!!!

It's been quite a while i didnt write in here.

Nak kata takder crita, ada... The thing is penyakit M datang melanda...

and the main reason is sebabnya aku dok melayan Farm Town... Muahahahaha...

Tapi as skrg ni I've got to the level yang aku rasa dah mundane ajer...

Nak create new layout pun tak buat jugak disebabkan penyakit M itu, so aku tanam dan suruh org harvest ajerlah...

On another note, Jack kawen next week, 2nd would be on Sunday... Nampak gayanya aku tak pergilah...

Tapi if I wanna go, I shall take few days AL kan? Sajer layan perasaan dan jumpa kengkawan...

Then again, msa mak bonda admitted, aku dah ambik 2 days CL... Huarghhhh!!! Definitely takleh ni...

Udah ler jobs berlambak giler... tapinya aku bukan org production, lantak pi lah depa. Furthermore they have their own PE kan?

Urghhh!!! Aku perlu hang out ngan kengkawan lah... Bohsang sungguh!!!

tseh::: 10 hari yer tidak menulis... thehehe

2 comments:

  1. Yes, hang out sometimes.

    ReplyDelete
  2. Yeah. I should but one of the big boss coming over this Ahad. Bosan tull!!!

    ReplyDelete

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)