"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Sunday, June 21, 2009

Cubaan menempek avatar...

It's been awhile aku tak melepak di CARi.com sampai kengkawan disana even AJ* pun ada gak menanya.

Ntahlah. Takder mood plak nak melepak but since last week, aku ada mission selepas melihat gambo2 during OGA 2009. Disebabkan mission yang bertahung2 dan tetiap tahung sentiasa ada tuh aaaa; tapi idakler menunjukkan pengurangan tetapi kenaikan sahaja, aku pun melawat ler BFT and also forum WMC to get news on this certain item. 

Hmmmm... menarik jugaklah. Sesungguhnya membuatkan aku; terujalah juaaaa gituh. Menarik! Tertarik! Ko mmg d'boom! ler kekononnya benda tuh. Ntahlah... Malas nak pikir. Semalam,  siap aku call dealers yang berdekatan just bcos nak survey the price, depanya experience etc... Tengah menggodek both forum and carik info alih2 CARi.com tgh di'maintenance'kan. Dang!!! Masa aku tgh rajin ni lah depa nak buat memacam kan? 

And pepagi ni bila bukak aku tgk. Lorrrrrrr...terkejut ahcik aaaaa.... Dah berubah wajah. Nampak sungguh keanak-anakan... depa cakap nampak futuristic! Giler ker apa? Nampak macam forum bebudak ajer. Ntah apa2... Sajer ler tu kan? Nak simplifiedkan the pages so that kurang ler GM yg nak didownloadkan. Kelako rupanya aku tgk...

From this

To this.

Kelako!! Kelako!! Kelako ya Amat!!! Dan yang paling aku benci tuh, avatar aku dah ilang... And disebabkan aku nak masukkan avatar, all my siggy yang panjang lebor tu kena dikurangkan. Dang!!! Dah tu plak, berkali2 dok tukar tukar avatar tuh, idokler kelihatan sampai ler jadik spammer aku kat benang pasal avatar itu... Kakakaka.. Biaq pi. Lantaq!!!

Yerlah. Dah sekarang ni aku rajin dok godek baca the thing abt tht thingy kan? Jadik bila bersoal jawab tu TERnampak ler akunyer posting yg sungguh tidak menarik dgn avatar default depa yg huduh cam piang tuh. Kalau tidak, tidakler aku nak heran pong... Yerlah. dah tatau, cemana nak herankan? AND lagik satu; dari LEGEND aku dah demoted jadik LORD... Kelako.. Kakakaka

Banyak kali lak tuh plaknyer aku menerai dok tukar avatarnya... Tapi Dang!!! Haram tak menjadik... Sampai ler this one forumner yg baik hati ni cakap dia dah nampak avatar aku... Lor,,, ada cache ker apa OPERA ni? sampai dah tuko memacam rupa dah avatar aku tuh pun, Ingatkan besor sgt ker, aper ker... sampai aku takleh tgk... Wakakaka...  


tseh :: Baru tahu short form utk avatar skrg ni adalah avvy... thehehehe

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)