"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Sunday, May 24, 2009

Huru-raya...

Huru hara sangatkah? Ntahlah, nak kata sesangat idakler plak, tapi memang nyusahkan... At least lil' bit. Kita kat sini kecoh mana dia pergi. Mana coating materialnya. MN* tanya about PERMAX, aku cakap aku dah cakap kat dia suruh settlekan. Barang nak cepat sbb once ISO tank sampai which dah sampai semalam, bebudak dah susah nak melayan project lain... Itu bebenonya project aku yang valuenya sgt sedikit tetapi yang tulah jugak yang memanjangkan PO listing aku tetiap minggu...

Ntahlah... Nak kata tak nyusahkan, memang nyusahkan jugaklah. Dah ler hari ni hari Ahad, everybody cuti. Susah nak cari barang, susah nak communicate tho' aku tetap bertanya sebabnya katanya tadi PO dah kluar cuma tunggu Supplier deliver ajer. Masalahnya benda nak cepat, project aku, akulah kena pushkan. Aku dah bagitau byk kali. Takkan nak jerit2 plok.

Aku letihlah nak jerit. Ofis ni kalau aku senyap, senyapler jadinya. Apertah lagi skrg ni kalau aku jerit2 musti kena tegur ngan mak2 dara dua org tu; suruh bersopan sikit... Hiks! Cemana nak rekomen, kalau bercakap satu Telok Kalong dengo kan?... thehehe...

Letih makcik...

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)