"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Tuesday, December 18, 2012

T.E.R.K.I.L.A.N

Seriously, TERKILAN. itu yang terasa dan berasa.

Off courselah sedih. siapa yang tidak. Walaupun setengah tahun ajer the dept baru ditubuhkan but we were with other SBUs and where we shld get the other half?

Apatahlagi pabila depa semua dok kecoh tht this year's the best ever.... 

Well, definitely lah kan? Bila apa yg aku dapat dikali dua. semistinya lebih daro apa yg depa dapat....

Sabar ajerlah. Tahun depan masih ada. Or is it?



5 comments:

  1. But you still got bonus rite?

    ReplyDelete
  2. Betul. And i shld be grateful kan? I am... Prorate pun proratelahkan. Alhamdulillah.....

    ReplyDelete
  3. Eh... Lupa nak tanya khabar. Its been awhilekan. How r u? Life's good? Ur other half treating u good? Hopr ur doing well and happy... Hihihihi

    ReplyDelete
  4. You surely agree nowadays is hard to get a job rite?

    Life sure got up and downs, still surviving :-)

    Ooo what about your besties and sisties, I miss them LOL!
    I wish I can instruct Santa Claus sent them pressies..

    ReplyDelete
  5. ooo I got it, pro rata rite?
    I was like prorate? prorate? is that the right term? pro rate? or pro rata?

    ReplyDelete

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)