"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Wednesday, June 22, 2011

"Sudah2 lah dengan lakonan hidup kau tue.... Aku takkan tertipu lagi FAHAM!!!!"

Sakit hati kan? Aku pun heran apa lah yg si AiNor Ayinni Kadir ni cakapkan sampai begitu sekalik statusnya... Siap kasik PM yg sakitkan hati cakap jangan kacau segala, block segala benda.

Aku kacau cemana plak? Tidak pun aku telefon dah. Seingat aku tiada plak aku pergi SMS lagi dia at +6012-8647781, no ni dia punya jugakkah? +60195860757?   Memaki itu jauh sekalik. Last aku call lelaki itu bila dia disini dan tidak singgah. Then off he goes. I am done!

Letihlah dengan perangai anak-anak macam nih. Siapa kacau siapa ni?

Ya Allah! Cepatkanlah pergi semua yg buruk2 ni.. Aku ingin mulakan hidup baru...

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)