"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Saturday, June 25, 2011

Selamatkan Hatiku

¤ tseh ¤

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


Subject: RG2011... Selamatkan Hatiku

 
Walau kelam sudah,
Walau telah jatuh,
Walau tersesat jauh,
Namun ku punya hati
yang mahu mengerti,
Ya, mahu mengerti..
Kerana aku masih insani,
Aku mahu mendengari,
Kerana itulah aku mencari....
sesungguhnya adalah kerana hati.

Ketika ini,
Aku ingin berkata,
Maafkanku wahai Hati,
Aku telah mengingkari,
Aku telah memungkiri,
Aku telah menodai.



Ya RABB..
Selamatkanlah hatiku
Simbahinya dengan cahayaMU,
Kurniakanlah setitik kasihMU,
Agar hilang dahaganya,
Agar ia sedar akan kesesalanku.




__,_._,___

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)