"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Tuesday, October 19, 2010

Ke sini lagi...

Been awhile tak ziarah. Last time rasanya Bonda pergi dgn S*u. Tak sure plak.

Appointment pukul 9am tp sampai dekat 1030. Biasalah. Tertinggal Kad lah memacam. Tapinya kejap ajer dah dipanggil. Masam plak awek tuh, or maybe sbb aku pun masam ke? Apa2hallah.

Sekarang dah pukul 03:03pm tapi smpai skrg blum panggil bonda. Muka aku dah jadi Mega Lahanat. Katanya nama dah panggil few times tapi tak dtg.

Tolonglah!!! Suara doktor tu tidaklah slow mana and I seated nearby the room the whole time. Ada few times aku ke luar sbb boring but Mom was there. Tak dengarkah? Haih!!!

MK* just called mintak belikan minyak Yue Yee(?) utk baby & sabun membasuh. Takder org plak nak tanya aku nak apa ke?

Aku ngantuklah. Nak tido!!!

HTAA::0310pm

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)