"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Sunday, August 15, 2010

Aku cuba...

nak datang kerja dengan gumbira, dengan semangat berkobar-kobar seperti memula dulu bekerja. tidaklah rasa seperti makan gaji buta. agar terasa diri bekerja setimpal dengan gaji yg muncul sekadar angin lalu.

tapi aku tak boleh. sekarang ni terasa sungguh negative sekali. apatah lagi di bulan mulia sepatutnya aku makin rajin agar pahala bertambah-tambah tapi tidak.

tetiap hari pergi kluar rumah, tak kira macamana dimalam hari aku berjanji, akan tetap membuat perkara-perkara yang tidak sepatutnya. haish!

dah tu plak, kerjanya asyik nak marah-marah suami sendiri ajer. Gilalah aku ni isteri derhaka....

perlu segera cari kerja di sana supaya semakin dekat. supaya tidaklah bergaduh ajer kerjanya. aku ni mmg suka cari gaduh. nasiblah mempunyai suami yg sebegini. Terima kasih tuhan.

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)