"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Sunday, July 11, 2010

Just watched the first SAGA




No wonder! Dem!!!

Tak heran langsung kenapa semua tergila-gila.

Inilah antara sebab kenapa aku tak tengok kat movie.

Nanti tak sabar nak tgk the sequal. Sakithati kalau tak dpt tgk sequal.

Sakitnya rasa macam rindukan seseorang, dan takde apa ko boleh  buat.

Dan sekarang...

Musti minta si suami d/load all three better yet 4 [?] to watch them all in a day. 

Or maybe asked si suami belikan the books by Stephanie Meyers.

Org dah habis demam, aku baru nak mula... Haish!!!

Bacaan ini juga menarik!


Saat-saat kegemaran.

2 comments:

  1. hahahaa...welcome to the Twilight(buku) club! (walaukausangatterlambattapibetterlatethennever!)

    Aku baca tahun lepas 4 buku tu marathon dalam 10 hari. Gila. Semua kerja on hold sebab benda ni. Obsesi melampau kat tulisan Susanne Meyers ... but it's worth it. Buku lagi best la dari filem but filem tu not bad...

    happy reading!! (warning : ada potensi membuatkan dunia lain tidak dipedulikan buat sementara)

    ReplyDelete
  2. Kan!!!!!!

    Memang sgt lambat tapi aku nak marathon nanti tgk movie...

    Itulah, rasanya lagi menarik membaca buku tu tpai malsnya nak carik ;))

    ReplyDelete

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)