"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Friday, June 11, 2010

Tadi dah agak senyap...

Tapi sekarang dah bising balik.

MakBonda & Sh*u suka sangatttt bercakap-cakap depan TV which sangat mengganggu aku.

Ini ajerlah masa cuti aku. 2 hari. Untuk lepak-lepak duduk rumah. Bermalasan dirumah ketika suami tiada disisi.

Kalau suami ada, musti awal2 aku dan dia dah bergerak ke mana-mana.

Ku tidaklah letih sangat.Seperti kata suami, kerja aku tidak memerlukan penggunaan tulang empat kerat yang melampau tetapi berada di ofis 5 days/week tetap terasa penat.

Penat segalanya. Penat melayan kerenah. Penat segalanya...

AKu penat. Tolonglah senyap. Aku perlukan ketenangan.

Bukan kah tidak mengganggu kalau berborak di luar.

TV pun kalau aku ada & nak tgk mmg dibuka pana chanel yg aku suka sahaja.

Haishhhh...




Aku rindukan suami. Kata suami, aku sayangkan dia sebabnya aku dah gemok. Ader ker camtuh LOL

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)