"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Tuesday, April 13, 2010

Mencuba... takder salahnya...

Aku join kerana apasalahnya... bukan keluar duit & just klik-klik dan klik...

Baru 2 hari... $40/day, $10/click... Kena rajin2... LOL



Dan tadi aku ke eCosway sebab Z*m perlukan bedaknya yang dah kehabisan.

Serious bedak Miyami itu sangat bagus. Terutama jika pakai dengan span basah.

And dalam bercerita dengan tokey kedai, she told me the BO sepertimana yang K.Intan syorkan.

Kiranya betullah semua tu. AKu teruja. Tapi skrg dah confius, nak join Kak Intan or tokey itu?

Tak baeklah kalau tinggalkan Kak Intan sebabnya dia yg introducekan aku, tak gituh?

But tokey itu dah ada kedai & she does really assurekan aku pasal BO itu.

COnfusion!!! Perlu tanya dD.

2 comments:

  1. Salam...nak tanya fineptc ni ape ke bende...

    ReplyDelete
  2. Wassalam...

    Sis, u bleh baca the details here. Sya nak explain tak reti sgt...

    Thanks ya...

    http://bududanbelacan.blogspot.com/2010/04/adakah-tipah-tertipu-dengan-fine-ptc.html

    ReplyDelete

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)