"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Saturday, December 19, 2009

Ngumpat tak hengat!

Mak Bonda & adiknya [my fav makcik] tgh memasak bihun [?] and updating each other about the familia. [Bonda sebenarnya yg updating M*kZah]

M*kZah sampai malam semalam. Tatau tetiba ajer sampai with the whole famili. Aku suka. Tapi Nenda takdok sbb pi Besut di paginya around 11am kot ngan P*kLie.

Hiashhhhhh!!! Memacam cerita kluar especially sesi ngumpatan yg tidak perlu disebut nama.

Pastuh M*kZah tanya aku Mek [panggilan nenda dikalangan adik beradik etc] cakap peelik daging korban org kasik byk dah abis.

Terusan ajer aku jawab "Kat kepala otak tu jangan pikir ajhat ajerlah pasal org"

NGehngehngeh. Pastu depa2 ebrdua tu gelak ajer laaa... Yer! Aku mmg sarcastic. Ngan sesaper pong.

Mulut jahat. Jahat lepas. Aper2lah...

Yang pasti, aku cintakan mereka2 itu... Muack!!!



Dan aku? Masih mengadap hellskitchengame di FB since semalam petang.

Giler syiokkkkkk! Walopong di"donkey"kan byk kali dek Remsey. Siakkk!!!

Aku perlu make the best out of my days yg dapat dari sini


No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)