"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Thursday, December 24, 2009

Jadik jugak akhirnya!!!

Aha!!! Baru lepas lunch dgn bebudak tuh, bawak pi makan mee rebus yg bleh tahan sedapnya... Manjang ler aku dok makan mee rebus tuh, semalam pun late lunch kat situ jugak. Aper ke hal ntah. Gila mee rebus gamaknya skrg nih. Ntah ler, takder mood nak makan nasi lah.

Ini semua bahana bonus takderlah nih. Siak betullah!!! Haishhhhhhhh!!! Rasa macam nak maki ajer org2 yang menyebab kan aku tak dapat bonus nih. Bengong betul. Menyusahkan org ajer. Kalau tak rugi segala jadah project tuh semua, takderlah camni jadinya. Then again, project2 aku yg ciput2 tu manader rugi. Untung 100% aper? Paling2 pun 40% kot. Nyampah betul!

Dah lah. Malas nak ingat pasal benda tu semua. Aku nak merasa aura2 gumbira. Bebudak tu semua mmg sentiasa membuat aku gembira. Tak sedar pun yang aku sgt merindui diorang sampailah melihat muka2 ceria diorang... Dan seperti biasa, adik & baby ler yg rajin nak naik si kuning buruk tuh. Sayang nawwwww ngan makngah gituh kan.... Akak sah2 nak naik si putih Mak.Suenya.

Nasiblah diorang jadi balik, pepagi tadi selepas mandi, Kak.Noor dah SMS cakap tak jadik balik. Ada macam2 hal nak kena buat, pastuh nak kena balik GOmbak on Saturday plak. Masa agak terhad. Aku nak membantu pong, bonus enggak ada. Memang tak boleh  hingat pasal bonus, terusan jadik org gila meroyan...

Rindu saat-saat ini.



Risau plak nak pergi musim2 hujan nih, tapinya gathering anak beranak Tuan Haji Jusoh perlu diteruskan...


Lompatan yg tak menjadik...


One more try...  1, 2,


Threeeee!!!!!!

 
 Cucu-cicit Haji Jusoh & Hajjah Habsah


 Tunjuk apa tuh???


 Mak.Sue yg tak lepas2 nak interprem...

 
Gambar sebelum [Was it selepas?] mengorbankan rambut with K.Noor

4 comments:

  1. Better luck next time, at least you still have a job.

    * mak sue vogue * hnhnhnee

    ReplyDelete
  2. Yeah! Right on!

    *adik i ajer? mak ngah a.k.a Pe4RL tidak kah?*

    thehehehe

    ReplyDelete
  3. * mak ngah is much more voguer " hnhnhn

    ReplyDelete
  4. voguer? Thts a new word :P Harharharhar...

    Cehhh! Jawapan ambik hati. Bwek!

    ReplyDelete

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)