"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Sunday, December 20, 2009

Cenderahati dari Cameron H

One of the staff pergi bercuti ke Cameron H with the wife, and brought me these back...



It's the thought that counts kan? Mana ader jantan2 ni pernah kasik aku apa2 bila bercuti.

Eh! Takder ker? Ntah! Lupa plak. Macam takder ajer...

Terima kasih Brah*m sbb ingatkan aku... walopong aku sokmo ngata ko... sebab ko suka nawwwwww melese-lese bila bercakap2 ngan aku. Kekadang tuh manjang ajer macam nak bersentuh kulit. Ko kan alim, afsal jadik lagu tuh? Bukan aku ajer yang perasan, even Z*m pun sama...

Bencik aku tauuuu... Dan terima kasih sekalik lagi sebab ko memang sentiasa bersedia utk menolong aku... bilamana sahaja aku perlukan.

2 comments:

  1. what is melese-lese?

    ReplyDelete
  2. The thing is I do not know how to spell it... It's like he likes to duduk dekat2 *uncomfortably for me* besides me mcm nak melekat2. Bila cakap & ada peluang nak pegang2. Gila ker apa???

    Urgh!

    ReplyDelete

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)