"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Saturday, November 21, 2009

Sronotlah dia...

Sangat sakit hati...

Tadi aku dah tulis panjang2 pasal my BFF. I wish her the best in life!

Penat aku type pepanjang. Tiba2 nak post, ERROR plok.

Macam hanattttt ajer lah. Next time hit SAVE NOW dulu before PUBLISH POST.

Dah tau line berukband mcm hanat kan? Sakit hati tapi malas nak maki hamun. Buat penat dan tambah buat aku mendung ajer.

Line MAXIS pun cam hanatttt jugak. Manjang kluar "Check Info Service"

Aper kejadah aku nak check kan? Nak borak pun putus2. Geram betul...

Afsal aku type panjang2 luahan perasaan tadi ko tak Autosaved? 

Maybe there's good thing in this? DIA tak kasi share things too deep?

Oh well! Sambung main game kat FB lah. Jenguk Cafe World lagi bagus!

Walopong huduh decorationnya tapi aku tetap suka!!!


No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)