"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Saturday, November 14, 2009

Bisingnyalah...

Itulah yang aku bosankan kalau makcik aku yg sorang ni datang.

Kedengaran suara memasing berebut ingin didengari. Bersungguh nampaknya makbonda, nenda & bini PL  menyuarakan pendapat memasing. 

Apatah lagi kalau ada subject menarik i.e bercerita perial org lain diperkatakan.

Sememangnya suara famili aku ni sangat ler bombastiknya. Sorang2 suara mmg kuatnyalah, pastuh memang kalau org dengar sememangnya seperti bergaduh sesama sendri padahal gegitulah cara kami bermesra dan berinteraksi. Jadi tidak heranlah kalau aku sebegitu.

Bhawawawa... 

Owhhhh... tadi bercerita perihal buah yang dikutip dek penyewa rumah nenda, sekarang ni beralih plak kepada sedara sepapat yang sorang tuh kawen awal tapi... Ntah! No komen~

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)