"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Monday, November 9, 2009

Berdekah agaknya...

Sangat TERkejut kah sehinggakan rangkulan dilengan kau TERlepas[kan?]

Agak kasihan kerana dia yang bermegah tidak pula perasan, ntah kenapa...

Kemudian bila dia yang ko megahkan ke setiap orang kecuali aku, masuk ke dalam tempat tujuan, kau terus keluar dan meninjau bersungguh2 [mengharap aku keluar dari sikuningkah?]

Yang pastinya tiada sesiapa yang keluar dan aku juga tiada di situ

Berdekah gamoknya aku gelak sekiranya aku ada di Sabtu itu...

Haishhhhhh!!!

Source: Latin quote

ps::Montel kau ini tetap semakin montel, mungkin semakin gumbira. Dia yg bermegah sungguh tragis katanya, berpakaian serba oren & hijau yang sgt kontra...

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)