"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Friday, November 20, 2009

Awalnya...

Hari ni tersangat awal bangun pepagi terus kemas rumah.

Bukan kemas sesangat, cuma sapu living room, bilik aku ngan jugak bilik tv.

Semalam went BLOG walking and dem! aku TERserempak plak dgn this blog which dah lama giler aku tak jenguk. Haishhhhhh!!! She inspires me... A LOT!

She lost 20kgs [impian ahkak!] for 6 months by doing workouts and healthy eating. Dengki! Dengki! dengki! And she's actually so cute tho', walopong ketika chubby... Dengki! Dengki! dengki lagik!

She put on the blog after 3 months progression rasanya. Maybe I should do the same. Do the thing tht I could do... It's time to really utilise the same package given by P*line lalink long time ago... Received on 08/05/2009, to be exact. Klau dah buat, musti ada perubahan sikit. Love u darling, sorry i've yet to do the JM's 30DS.. Haishhhh!!

The thing is I lost the package. Tatau saper hambek.... *nangis*

So, I bought new one online and doesn't really read the terms, feeling a bit dumb! Dem!, sbb malu nak mintak lagi... thehehehe. Carik kat Speedy yg I pergi for the Original pun tak jumpa2. Sungguh bengang tapi padan muka dgn diri sendiri. 

Skrg ni nak janji pun malas sbb tau kalau aku tak beria tuh, mesti tak jadi jugak. 

Dah BLOG walking tu jumpa plak blog yg ini, dengan yg ini.

Terus excited lagik. So, terasa seperti ingin mencuba 99HTN & JM sesikit... Takpun letak ajer DRAFT duluk, pastuh bila ada perubahan baru tempek... Bijaakkkkk! Bijaaakkkk!!!~ngeee!

Sesikit kena BOLDkan sbb takut turunnya sedikit dan terusan sakit hati... PLUS aku kompem akan skip tapi pelan2lah kan? Lama tu weiiii... 3 bulan lebih :(

Tapikan lagik, bleh ker 99HTN tu aku skip msa Raya Haji? Rugi weiiii tak makan NASI Dagang. Harharharhar!!! 

2 comments:

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)