"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Tuesday, September 29, 2009

Spot the difference?


Satu tuh sangat sedap dipakai, berjam2 berjalan memang takder rasa apa2lah. Yang satu tuh, kesian aku tgk empunya badan. Melecet abis jari kakinya...

Kesian pulok sebab yg satu tuh aku beli sbb takder size, last2 TERbeso & tak seswai pakai. Maka bertukar tuanlah yg satu tuh [jual bebenonya]. Nak pakai raya lah kononnya. Kejap pakai  melecet dah kaki. thehehehehe... Nasib ler kan? Bukan selalu pun pakainya...  Itu dialahkan. Tuan kasut yang lagi satu.

Yang aku punya tuh sedapnya pakaiiiiii.. SKrg ni everyday pakai... Nasibler brand ni takder lagik design yg aku berkenan. Yang tu satu2nyalah heels yg cantik & yg memang jenis aku pakai. Kalau tak, mau beli lagik design lain... Then again, boleh ajer beli other colour kan? Dah lah aku ni jenis kalau suak design satu tuh, paling2 two pieces aku beli... Hmmmm... Tgklah akhir tahun...

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)