"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Monday, July 6, 2009

I was on the wrong!


and he showed me his middle finger. I shall report for a sexual harassment, kan?

Then, again... Aku yang salah. Still... *geleng kepala* and off course aku melawan after tht :bgrin: Mampos dialah. Siap tadi minum air nak terbelahak aku... Musti tengah sedap maki aku kat colleagues dia... Wakakakaka... Mampos lagi sekalik ko!!!

Siap ajak bercakap kat luar. Gila!!! Aku dah nak cepat gi ofis, tak kuaser nak turun and melayan dia. Kalau nak kasik duit utk aku beli brg utk Oy*n nak gi London tuh takper gak... thehehe

4 comments:

  1. handsome or not? :-)

    ReplyDelete
  2. Hahahaha... Sebab tak hensemlah I menjawab balik tuh...

    Then again, selalunyer org hensem takkan kurang ajor camtuh. Nak jaga air muka kot... Muahahaha

    Opsss... cam mengata diri sendiri...

    ReplyDelete
  3. Showing a middle finger to a female is not acceptable I think for any reasons at all

    ReplyDelete

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)