"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Thursday, June 4, 2009

Kesah Manohara Odelia Pinot

Aku sebenarnya quite pelik apalah kecoh2 pasal minah ni, and tadi petang disebabkan ke'curious'an aku tuh, maka makcik pun meng'google'lah nama si dia... Hmmm.. Owhhhh... gituh kesahnya... Banyak gak linknya yang aku dapat, tapi dari Truth Appeared, [bulan ini & May] lebih menarik nak dibaca. Nampak sungguh aku ketinggalan private jet. thehehehe...

Muda lagi budaknya, udah kawen... Jauh tuh beza ngan aku & dgn the prince... The prince tuh pong muda few years dari aku... Tapinya apasal idak di buat Medical Check Up nyar tapi dok sibuk melayan media dan berposing sana sini boleh plak. Dan jugak sgt berbeza rupa si dia & akaknya[adik?] Confirm bapak lain2. Pihak prince pong senyap ajer. Biasalah, itulah cara org atasan kat Malaysia ni kan... Still, kalau sungguh bagai dituduh, aku idokler heran sgt... Org kebanyakkan pun ada yg pelik2, inikan pulak org kekaya, kan?

Gambar Manohara kat dalam private jet ni mmg banyak ditampal sana sini tapi katanya inilah the real photo... She's a beauty tho'. 


Source:  Truth Appeared, Jakarta Social Blog

3 comments:

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)