"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Monday, June 8, 2009

Just arrived...

Baru ajer sampai GOmbak. Laju ler plak broadband nih. Yerlah, kalau kat rumah tuh, EDGE ajer kan? Dah kat sini, mustilah laju ajer... Kat bandor ler katakan!!! Senyum ajer aku tgk betapa lajuuuuuuuuuuu pages diupload... Oh! Ku gumbira.... thehehehe

Masa dah nak sampai tadi terus ajer call K.N*or after the last toll... And because of that, aku terlepas simpang ke Sri Gombak... Tho' aku rasa sebenarnya macam disengajakan ajer... thehehehe. KeMALASan yang teramat...

TOld her that. She also think that she could not go back earlier, jadi takyah ler ambik dia. Because of that dan keMALASan yang tak terhingga, might as well aku pergi C*smar*a terus. Susah nak pusing balik. Told her karang nak kluar balik beli dinner gak so, all the keropok lekor lovers kena, tungguuuuuuuu!!!! Nanti dah sampai rumah, aku suruh ler S*ti pergi beli nasi & hantar the keropok. Hahahahaha... Bijak!!! Bijak!!! Adik/Akak saper ntah nih

Seriously aku letih. Dah makin tua ni, makin penat bila drive ke KL. Kalau dedulu, selamber ajer bawak kreta memalam buta, sampai rumah 0r KL pepagi buta... Rileks ajer... Sekarang ni, bawak dekat2 pun dah rasa malas. Ini kan pulak 2/3 jam atas jalan. Itu pun berhenti dekat Hentian Temerloh sebab mak bonda & my other 3 cousins pun ikut sekali. Kalau tak, musti aku tak berhenti.... 

Petang tadi, Y*asmeen Br*nei ymed and asked abt the cadar & also distributor for sabun Belina. Bagus tul dia tuh, apa2 musti cari aku... thehehehe... Well, as she is going to be a very good customer. Eh! memang actuallynya a good customer, so makcik carikkan lah jugak apa yang dia hendak tuh. After all, aku jugak yang akan dapat habuannya kan? Baik untuk dia, baiklah jugak untuk aku... Cayouk!!!

Source: Tinypic.com

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)