"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Sunday, June 14, 2009

Baru sampai...

Ingatkan tadi nak pergi kejap ajer rumah @yu... 

Ingatkan lepas R*zal balik, aku pun balik ler ker Gombak.

Haghammmmm!!!

Image and video hosting by TinyPic

Ingatkan nak pi makan sate dedulu while tunggu R*zal balik, siap2 pi ambik Oy*n. Dah sampai & park pun kat kedai sate tuh. Hujan renyai2 plak gituh, tak comfortable nak makan sate. @yu tak abis2 plak ajak pi karaokek. Aku malas. Dah bertahun tak berkaraokek.

Last2 pusing balik sbb R*zal cakap dia dah nak sampai rumah. Tukar planlah jadinya plak... Naik W!sh and terus nonong pi Pavilion, gi Red Box pekena karaoke... Ingatkan kejap ajer. Sesambil melayan buffet dinner and melayan lagu, last2 sekarang baru sampai Gombak. dah lamer tak berkaraokek. Lepas gian gak ler tadi tuh. Hahahahaha... Walopong a bit semput tapi masih boleh lagi ler bawak lagu "Dua Insan Bercinta" lagu signature tuh kan... Itupong sbb lagu tak berat... thehehehe

Image and video hosting by TinyPic

Sian anak2 buah aku, menunggu gamoknya MakNgah depa nak bawak pi jejalan petang tadi... Dah ler besok... eh... pagi ni jugak ler... But a bit lewat pagi ler kot, nak pi rumah bapak depa plak, ada kenduri sikit... Lusa aku dah nak balik dah & depa pun dah start skolah.  Tak jejalan gak ler ngan depa. Takperlah.... Dah puas lepas rindu kat rumah...

M*ezza SMSed sbb called aku 2 kali, aku tak angkat. We talked on the phone msa berkaraokek, her lil bro kawen this 5th July. Jemput pergi. Suruh aku forwardkan address to deliver the Kad Kawen. InsyaALLAH ajerlah jawapan aku. Ingatkan dia dah takmo bercakap ngan aku [jumpa J*zrin last Friday] Rindukah? Semustinya!!! Since Jasin tak jumpa rasanya...

Source: TinyPic.com

No comments:

Post a Comment

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)