"Ya Allah, sesungguhnya aku memohon daripada Engkau ilmu yang bermanfaat, rezeki yang baik dan amalan yang diterima"

Tuesday, June 2, 2009

Apakah...

Masuk ofis ngadu ngan Z*m

"Besor lerrrrrrrrr kain aku".

"Kang aku kabo doh, ngan aku pong sedang2 ajer..."

"Ngan aku panjang sgt, siap boleh buat tube dress... Hahahahaha"

"Aikshhhhh, dok lawo ler pakai camtuh"

Ader plak aku nak buat tube dress, dah aperkerhal plak pakai blouse kat luar ni kan? Baik pakai ngan cardigan. Furthermore, kalau buat tube dress, jadi senteng plok ler...

Tapi memang sgt selesa pakai ini skirt. Sebabnya jenis kainnya yang sangat menyelesakan dan jugak a bit besor. Tapi sebab kainnya yang melekat itu, stilllah jugak mengikut kebontotan gituh kan... Apa-apalah ajerlah... Tetiba terfikir plak, kat mana yer aku letak kain2 hitam aku yang lain? Mementang skrg ni dah malas nak ber'skirt panjang', aku dah lupa mana disorokkannya semua skirt aku tuh...

****************************************

Tadi pepagi aku check mobile and nampak msg dari MFA semalam. AKu skrg ni mmg jarang menge'check' henfon, malas nak melayan SMS. Kalau nak call lagi baguskan?.

Aikkkkkkk! Ingatkan udah meng'give up'. Tidak lagi rupanya... Kesian jugak dia ni, manjang dok SMS. Sekali sehari kah? Aku sokmo buat tak reti ajer, malaslah nak habiskan masa aku. Last week, bila dia "Aii" kan aku, aku cakap... "Hi!!! Ada duit? Pinjam seribu" Terus senyap... Hahahahaha... Semalam kasitau Mam*e, dia cakap aku jahat... ABis tuh, aku dah malas nak melayan. Dia SMS berkali2, aku tak reply pon. And kalau reply sbb dah kesian sgt... Dok SMS 6/7 kali, aku replylah sekalik... Pastuh kalau kesian reply lagik tapi sokmonya tak sampai ler 5/6 kali aku SMS dia satu2 msa tuh...

Malaslah nak melayan. Bukan dia tak kenal aku. Dia kenal aku since Shah Alam lagik. And dia carik no phone aku pun sbb katanya dia mimpikan aku.Ntah apa ntah mimpinya sampai beria carik no pbone aku... Memula tuh sronotler kan. Kawan lama tak jumpa. Bila dia call, musti ler aku sronot.  Reminiscence ler kononnya... Dia plak dah tau dedulu aku sukakan bontot dia... Ampehhhh... thehehehe

Mam*e cakap, pasai tuh laaa dia dok contact aku. Sebab nak kasik montot dia kat aku... Haishhhh... Ngarut sungguh!!! Wakakakaka....

5 comments:

  1. I like this term 'if you have it, flaunt it :-)

    ReplyDelete
  2. same here darl, tapi mmg secara automaticnya kalau dah ada tuh mmg TERflaunt nyer lahhhh... Kan? Kan? Kan? Hahahaha...

    ReplyDelete
  3. some gals have all the luck :-)

    what you say is true among some ladies of different ages. I looiikkee hahaha

    ReplyDelete
  4. yes they do ek? How abt u darl? Are you one of them? Hiks!

    Hmmm... true among some ladies of different ages? For me, their confidence kot yang buat depa TERflaunt tuh tho' kekadang dari nak seksi jadik TERseksa biji mata yang melihat...

    Oh tidak!!!! Kakakaka

    ReplyDelete
  5. sometimes its the makcik makcik yang terover flaunting everything, but if they feel good, so be it

    ReplyDelete

Always L.O.V.E to hear from you, my lovelies ;)